Klachten en complimenten
Heb je een klacht?
Owjeej, dat is natuurlijk niet de bedoeling. We pakken dit graag op! Graag staan wij je graag persoonlijk te woord. Je kunt ons bereiken op werkdagen tussen 9.00 en 17.00 uur via 0345 – 50 40 12. Je kunt ook een klacht indienen via het onderstaande formulier.
Hoe verloopt de klachtenprocedure?
• Binnen drie werkdagen versturen wij jou een ontvangstbevestiging per e-mail en nemen jouw klacht dan in behandeling.
• Binnen 10 werkdagen na ontvangst van de klacht informeren wij je over een mogelijke oplossing en het vervolgtraject. Afhankelijk van de klacht word je per telefoon of per email benaderd.
• Wij streven ernaar om binnen een periode van een maand jouw klacht naar tevredenheid te hebben opgelost. Mocht er binnen deze termijn geen oplossing mogelijk zijn dan informeren wij je hierover.
Heb je een compliment?
Dat is leuk zeg! Laat het ons dan vooral ook weten. Je kunt ook een review schrijven op Google. Dan help je ook andere bewoners met jouw feedback.