Feenstra

Onderstaande tekst is aangeleverd door de betreffende organisatie. Disclaimer: Energieloket Rivierenland is niet verantwoordelijk voor het contact en de uitvoering van het bedrijf.

Zodat de techniek precies doet wat ú wilt.

Feenstra voorziet u van techniek die bij u past. Vervolgens kunt u erop rekenen dat die techniek goed blijft functioneren, dankzij regelmatig en betrouwbaar onderhoud. Als het er écht op aankomt, bij een storing of reparatie, is het goed om te weten dat u Feenstra overal in Nederland kunt vinden. Ook bij u in de buurt. Daardoor zijn we snel ter plaatse om u uit de problemen te helpen.

Maart 2022:
Het spijt ons u te moeten laten weten dat wij op dit moment geen nieuwe aanvragen voor (hybride) warmtepompen in behandeling nemen. Door de wereldwijde chip- en elektronicatekorten en de aanzienlijke vraag naar warmtepompen vanwege de hoge gasprijzen is de levertijd voor een warmtepomp meer dan een half jaar. Zodra er weer warmtepompen beschikbaar zijn, kunt u weer bij ons terecht.
Schrijf u hier in voor de nieuwsbrief om op de hoogte te blijven van de actuele ontwikkelingen.
https://www.feenstra.com/klantenservice/nieuwsbrief/

 

amanda zegersamanda zegers
14:38 05 Jun 22
Hele dag gewacht op de monteur maar hij is niet gekomen. Kreeg toen een bericht dat ik niet thuis zou zijn geweest... We waren met 5 man thuis. Daarna direct contact opgenomen en dit (meerdere keren) uitgelegd. Het bleek een fout van de monteur omdat hij bij onze horeca ingang (deze horeca is gesloten) stond ipv bij onze woning ingang. Er is ook nooit aangebeld hier. Krijg nu vervolgens 2x!!! Een boete van 60 euro omdat ik niet thuis was.. hele hele slechte service
LalLal
13:33 01 Jun 22
Met een probleem aan de buis is een medewerker van onderhoud gekomen, heeft gekeken en gemeten. Medewerker had een tablet bij de hand en zei direct 2 meter buis te bestellen. We zouden gebeld worden voor het maken van een afspraak als de buis binnen is, ik heb zelf contact opgenomen werd gezegd door de medewerker dat ik moest wachten en ik gebeld zou worden als het binnen was. Nu na meerdere keren gebeld te hebben en agresieve ongeinteresseerde medewerkers aan de lijn gehad te hebben word er gezegd dat er niks is besteld en er ook niks gedaan word. Wees dan eerlijk en en zeg bij het begin dat er niks gedaan word dit is zo naar.
Stefan TalboomStefan Talboom
10:04 23 May 22
Prettig bedrijf zolang je ze niet nodig hebt. Wachttijden bij de klantenservice zijn doorgaans meer dan 1,5 uur, en wanneer ze eindelijk opnemen wordt je gevraagd te mailen. Dat je belt omdat ze de e-mails niet beantwoorden doet er niet toe. Ook dat moet per mail gemeld worden, zodat ze ook dat kunnen negeren.De training weiger klanten hebben ze ook gevolgd, en met succes! Aangezien ze meerdere "specialismen" in huis hebben, leek het mij een goede partij voor zonnepanelen, een hybride warmtepomp en extra isolatie voor het huis. Stel dit vooral niet telefonisch aan ze voor om hier een offerte voor te maken, na een diepe zucht kreeg ik de mededeling dat dit meerdere afdelingen betrof, dus dat ze daar telefonisch niets mee konden, dus of dit weer per mail kon. De mail met het verzoek werd weer netjes genegeerd.UPDATEN.a.v. de review inderdaad contact gehad met Feenstra. Zij boden hun excuses aan, vroegen om opnieuw foto's te uploaden om een passende offerte te maken. Helaas blijft het hier ook weer bij. Foto's geüpload voor een offerte, maar wederom hoor je daarna niks meer. Ook geen offerte.
Marjolein FortuinMarjolein Fortuin
18:47 01 Apr 22
Nieuw beleid: na 20:00 uur komen we niet meer voor storingen. Dus kijk maar even wat je doet in de kou, zonder verwarming en warm water. Op de site staat dat ze dag en nacht komen voor dit type foutmelding, niet dus! Na onderhoud heeft de ketel enkel storingen gehad. Ben inmiddels zelf ook gestoord!
Cristian KleijwegCristian Kleijweg
14:50 06 Dec 21
*WAARSCHUWING*. Mijn ouders zitten al sinds zaterdag zonder verwarming omdat de dure thermostaat (€550) die Feenstra krap een jaar geleden heeft geplaatst niets meer doet.Zo opgelost zou je denken, maar nee hoor. Feenstra komt afspraken niet na, belt niet op en vertikt het om een storingsmonteur te sturen want "U heeft geen onderhoudscontract" (>mijn ouders hebben stadsverwarming en dus is dit niet van toepassing). Ondertussen zitten mijn ouders in een ijskoud huis en komt Feenstra niet verder dan "We hebben het heel erg druk en bellen zo snel mogelijk".Schofterig, fatsoenloos en een bijzonder slechte klantenservice. Voor mij een reden om voor het eerst een rigoureuze stap als deze te zetten. Feenstra neem alsnog je verantwoordelijkheid en zorg voor een tijdelijke voorziening of een oplossing.Aan Feenstra nu de zet om dit fatsoenlijk en snel op te lossen, voor e.e.a. verder escaleert. Ook direct de kans om deze review nog om te buigen naar iets positiefs. Succes!
Paulien LabriePaulien Labrie
19:45 03 Dec 21
Slecht geinformeerd en onkundig advies waar we helemaal niks mee kunnen. Dit hadden we zelf ook kunnen oplossen. Maar we wilden juist graag een proffesioneel advies.
js_loader

Neem contact op met dit bedrijf

Met dit formulier wordt jouw contactaanvraag doorgezet naar het betreffende bedrijf. Heb je nog behoefte aan iets meer algemene informatie voordat je een offerte laat opvragen door het bedrijf? Neem in dat geval gerust contact met ons op.
  • Het energieloket gaat vertrouwelijk om met jouw gegevens. Lees onze privacyverklaring en disclaimer.

Beoordelingen

Waarom staat dit bedrijf op deze website? 

Dit bedrijf staat op het Energieloket Rivierenland, omdat het één of meerdere maatregelen kan uitvoeren om jouw huis te verduurzamen. Het Energieloket heeft afspraken met dit bedrijf gemaakt over de offerte, omgangsvormen en voldoet aan de belangrijkste kwaliteitseisen.